Tegn forbliver med ansigtet op lige længe nok til, at spillere mere eller mindre kan huske dem, og derefter drejes med forsiden nedad. Dit mål er at være den første spiller, der har 13 mønter, og mens du begynder næsten halvvejs til det mål, kan du gå lige så sikkert som du kan gå op!
På en sving tager du en af tre handlinger:
1) Annoncer din karakter: Kræv kraften i en bestemt karakter, og tag den tilhørende handling. Du behøver ikke at have det karakterkort foran dig for at tage denne handling, men hvis en anden siger, at de er det tegn og afslører kortet for at bevise det, tager spilleren handlingen i stedet, mens du mister en mønt for domstolen.
2) Byt kort eller ej: Tag en anden spillers karakterkort sammen med dit, placer dem under bordet, bland dem omkring lidt, og giv derefter det ene kort tilbage til den anden spiller, mens du holder et for dig selv. Du ved (formodentlig) om du har skiftet karakterer og kan have en idé om, hvem du er nu, men den anden spiller kan være i mørke.
3) Hemmelighed se på din karakter: Se på dit karakterkort for at sikre dig, hvem du er.
Spil fortsætter, indtil en spiller får 13 mønter og vinder!