Modulet "Illusion Chambers" består af seks kammerfliser, der erstatter fliserne med kun en magisk perle i det grundlæggende spil. Når spillerne vender tilbage til startkammeret i løbet af spillet - noget de skal gøre to gange for at undgå at miste et dø - fjernes alle illusionskamre i spillet og returneres til bunden af flisedækket. Forhåbentlig har du allerede afsluttet din virksomhed i et hvilket som helst afsnit i templet, der nu er frakoblet resten!
Modulet "Special Chambers" består af seks nye kammerfliser fordelt på følgende måde:
- Tre sammenkoblede kammerfliser, der giver dig mulighed for at aktivere magiske perler, hvilket gør det lettere for eventyrerne at undslippe templet - men perlerne kan kun aktiveres, hvis spillere er i to separate sådanne kamre på samme tid.- To dobbeltkammerfliser, der består af et forreste og bagerste rum, hvor adgang til bagstuen kun er tilgængelig, hvis du tilføjer fliser til templet og slanger rundt på bagsiden. Hvorfor vil du nå dette rum? Flere muligheder for at aktivere magiske perler og lette din vej ud af templet.
- En skattekammerflise, der indeholder en kalk, som eventyrere skal bære til udgangspladen. Hvis de ikke gør det, mister de spillet - selvom de ellers alle ville undslippe!
Komponenter til en sjette spiller er inkluderet såvel som to eksemplarer hver af et nyt forbandelseskort ("Soul Exchange") og en ny skattekiste ("Stor fakkel").